Teksti suurus:

‹ Tagasi (Huviringid)

PilatesPluss

T kell 11.30-12.45
N kell 11.30-12.45

Juhendaja Terje Vaino
Registreerumine ja info: tel 5385 9570, terje@pilatespluss.ee

www.pilatespluss.ee

Pilates Plussil on tänaseks üks hooaeg läbi, mis tõestas, kui oluline on (eriti istuva eluviisi korral) leida aega regulaarseks võimlemiseks ja lihaste tugevdamiseks. Treenerina on mul siiralt hea meel nende harrastajate üle, kes said leevendust või vabanesid pikalt kimbutanud selja- ja õlavöötmevaevustest! Sama suur rõõm on nende inimeste üle, kes peavad tähtsaks igapäevast vaimset ja füüsilist heaolu ning treening on saanud mõnusaks elustiili osaks!

Mille poolest erineb Pilates Pluss tavapilatesest?
“Pluss” on lisatud eesmärgiga muuta treeningtund tõhusamaks ja mitmekülgsemaks ehk Pilatese põhiprogrammi harjutustele on juurde kombineeritud harjutusi füsioteraapiast, mis on eriti seljaprobleemide korral efektiivseks osutunud. Samuti pean oluliseks kasutada tunni alguses hiina meetodit, mis aitab kehal ja meeltel nö ärgata ning järk-järgult treeninguks ette valmistuda. Sama tähtis on keha ja meeled füüsilisest pingutusest sujuvalt tunni lõpus välja tuua, milleks kasutan joogakohast lõdvestumist.

Näide tunnist: “Äratame” keha hiina meetodiga ehk patsutame kätega end pealaest jalgadeni, mh mudime punkte, mis vabastab keha energiablokeeringutest, soojendusharjutused, pilatese programmi põhi- ja vaheharjutused (hiljem lisanduvad treeningvahendid-kummilindid, hantlid, võimlemiskepid), füsioteraapiaharjutused Pilatese “võtmes, põhjalik lihaste venitame, lõpetame treeningu joogapäraselt täieliku keha ja meelte lõdvestamisega – selili, silmad suletud ning vabastame järk-järgult kõik pinged kehast alates varvastest ja lõpetades peaga.

Ühe treeningtunni kestvus kokku on 1h ja 15min.

Iga kuu lõpeb erinädalaga, kus praktiseerime uusi oskusi tervise heaks. Näiteks stimuleerime organite tööd hiina meetodit kasutades. Samuti harjutused ja hingamine stressi ja ärevuse maandamiseks, parema une saavutamiseks (vt. Lisa kodulehelt toimunud erinädalastest).